Valborg :)

Kvällen igår var riktigt rolig tack alla för en trevlig kväll!
Den började med att jag direkt efter skolan skyndade mig hem för att fixa mig och duscha. Sen cyklade jag i 190 hem till Jovana, tog det lugnt där en stund och sedan cyklade vi hem till mig och hämtade filtar och lite andra småsaker. Vid halv sex tog vi bussen mot Kronprinsen. När vi kom till Kronprisen gick Jovana och köpte marshmallows på hemköp och sedan gick vi till Pildammsparken.
Väl i parken träffade vi Dean, Dennis och Kambiz. Sen kom det mer och mer folk och vi grillade, åt och hade roligt.
Majbålet var helt sjukt. Dem började med att inleda det med massor med lampor som lyste på träden i olika färger och det sprutade eld i takt till musiken som spelades. Det blev en riktigt bra stämning och det kändes nästan som nyår då dem räknade ner tills bålet skulle tändas. Bilder kommer i morgon när Jovana är hemma och har tid att skicka dem.
Sen lite innan tolv var alla tvungna att lämna parken, fråga mig inte varför? Men då gick vi hem till Dean, men vissa stannade inte så länge.  Dennis skulle ut, Jovana åkte hem och Dean somnade. Så jag och Kambiz satt och pratade i nån timme sen stack även han ut. Så när han hade gått försökte jag väcka Dean eftersom jag själv inte var så trött, men det var lättare sagt än gjort så jag gav upp och somnade nästan direkt när jag hade lagt mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0