Tisdag kväll

Duschade och tvättade håret efter att jag hade solat klart. Sen cyklade jag hem till Jovana. Vi åt rabarber och jordgubbspaj med glass som hennes mamma hade gjort. Jag tycker egentligen inte om rabarber men den var jätte god!
Har nationella i matte i morgon så hon hjälpte mig lite och gick igenom olika saker. Det är så oretvist att hon kan verkligen allt bara i huvudet, helt sjuk haha :P
Sen rensade vi hennes garderob för hon gnäller alltid att hon inte har några kläder och jag ville bevisa att HON HAR DET!
Så vi drog ut kläder från garderoben och tittade och provad och hittade jätte många söta toppar och snygga klänningar :O
Så nästa gång hon gnäller kommer jag bli riktigt arg :P



Detta var bara en hylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0