Tekniska Museet

Det blev ingen mattelektion för mig i morse eftersom jag mådde dåligt när jag vaknade.
Så jag vaknade inte fråns vid 11 i dag. Gick upp åt frukost och fixade mig. Sen tog jag bussen till Tekniska museet för att gå på studiebesök med klassen. Med själva skolan var vi endast där för att få en föreläsning om solceller. Men sen efter att han som visade oss runt visat alla experiment och pratat klart fick vi gå runt själva och titta.
När jag var lite älskade jag museer och varannan helg då jag var hos min pappa åkte vi alltid  i alla fall en av dagarna till antingen tekniska museet eller Malmö museum så jag har varit där ett antal gånger, men mycket hade förändrats.

 
Någon sorts elektrisk boll .
 Julia och Lexi som spelar ett spel.



Martina och Jag i en och samma människa



Någon maskin och sedan en bild tagen inuti ubåten.


Vad sägs om ett par gammla Inlains/Rullor?


En gammal fön!


Jag och Martina inne i TykoBraes hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0