Stan

Det blev en seg förmiddag, låg i sängen ända till klockan var ett. Sen blev det stressigt iväg för att åka till stan med Caitlin. Provade två klänningar på gina tricot som jag ville ha men det blev en besvikelse eftersom dem båda satt jätte konstigt =/
Det blev istället ett REA köp, en jacka/tröja jag vet inte riktigt vad man ska kalla det?



Sedan kom mamma hem och hade bytt ett par av klackarna som jag köpte på skopunkten. Så dum som jag var hade jag köpte en storlek för stora. Men tur i oturen för mamma behöll 39orna och köpte ett par nya till mig och sedan också ett par likadana ballerina skor fast i baby rosa som jag förra gången köpte i vita.



Nu har mamma och Kalle precis åkt iväg och kommer inte hem fråns sent i kväll. Så nu ska jag ta det lugnt en stund och kanske städa lite på mitt rum sedan om en timme kommer Jovana hit så ska vi laga middag och ha det mysigt. Efter det får jag se vad som händer för Jovana ska på fest och jag känner inte alls för det i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0