Söndag

God morgon eller god eftermiddag kanske man skulle säga. Vet inte vad det är med mig, bara sover sover och sover!

I går efter jobbet blev det grillning hela kvällen, jätte mysigt! Sen vid halv ett somnade jag hemma hos Dean. Blev väckt av honom idag klockan halv tio. Vi kollade lite på tv och jag gjorde mig beredd för att gå ut en runda i det fina vädret. Men helt plötsligt låg vi båda i sängen helt döda och somnade om tills klockan var halv ett!
När vi sen vaknade igen hade ju klockan blivit mycket och Dean skulle iväg och jag tog bussen hem. När jag kom hem fungerade inte mitt Internet utan jag la mig i stället i soffan och tittade på tv och somnade. Men nu är jag vaken och har sammanlagt sovit 15 timmar sedan igår haha och det känns som om jag skulle kunna sova lika länge till.
Nu ska jag värma min lasagne och sätta mig i soffan och titta på Mamma Mia, var ett tag sedan jag såg den nu. Sen ska jag skriva klart ett arbete om tidvattenkraft, TRÅKIGT!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Supersnygg layout på bloggen! :D

2009-05-03 @ 20:53:25
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0