Söndag kväll

I eftermiddags när jag kom hem hade mamma varit så snäll och städat både mitt rum och min toalett. Men alla sakerna som låg på golvet la hon på min sänge istället för att kunna damsuga. Så nu har jag precis städat undan det och lagt allt på sina rätta platser.
Trodde att jag skulle vara jätte pigg nu på kvällen eftersom jag sovit så längei morse och på dagen. Men är fortfarande trött och kommer antagligen somna direkt när jag lägger huvudet på kudden. Tror faktist jag håller på att bli sjuk. Är ju hur trött som helst och jag hostar som in i bomben. Men hoppas på att det inte blir värre för jag vill verkligen inte bara sitta hemma och vara sjuk.
I morgon är det skola igen. Blir nog inte någon jobbig dag med massa jobbiga saker utan bara No på förmiddagen och frisör på eftermiddagen. Sen ska jag åka till stan och lämna tillbaka en klänning.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på filmen på 4an och sova!



Vara bara tvungen att lägga upp denna bilden på Chino vår lilla söta lånehund
när vi satt på balkongen och mös i lördags :)

Kommentarer
Postat av: MichelleDelcie

vad är en lånehund?

inne på min blogg kommer jag inom kort att börja lotta ut produkter från min inredninsbutik www.pid.se !

2009-05-04 @ 09:57:28
URL: http://michelledelice,blogg.se
Postat av: Linnéa

Lille Chinomannen. :P

2009-05-06 @ 00:06:32
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0