Sol!

Det blev ändå en solig dag i dag fastän att man i morse vaknade upp till en grå himmel!
Skolan i dag var bra och inga jobbiga lektioner. Sista lektionen kom Jovana och satt och väntade på mig. Sen tog vi bussen till stan för att jag skulle se om jag hittade något fint på Gina tricot eftersom jag fick presentkort där när jag fyllde år. Men dum som jag var hade jag glömt mitt bankomatkort hemma så jag hade bara själva presentkortet med mig på 150 kr. Så det blev att jag åkte hem tomhänt.
Nu är Jovana nere och solar och jag ska plugga lite innan hon kommer tillbaka igen. Ska försöka övertala henne att vi ska ut och åka inlains när hon kommer tillbaka eftersom det blev så fint väder nu. :D



Kommentarer
Postat av: Elena

söt är du..:)

2009-09-03 @ 15:17:14
URL: http://dzufoska.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0