Regn! :/

DET REGNAR!!!! :(:(:(

Sitter just nu och lyssnar på Darin - Run away på högsta volym och är jätte rastlös men samtidigt är jag jätte trött och orkar egentligen inte göra någonting.
Mamma och Kalle är på kalas så jag är ensam hemma och har ingen att prata med.
När mamma fyllde år förra veckan fick hon Nintendo Wii i present. Både det vanliga och sedan fick hon även den plattan som man står på och spelar. Jag har spelat Wii med bowling, boxning och golf innan men jag har aldrig andvänt Wii Fit. Så när dem kommer hem ska jag nog testa det, eftersom jag inte riktigt vet hur det funkar så vågar jag inte prova själv :P


Kommentarer
Postat av: victoria

Åh vilken fin design =O Har du gjort den själv ?=)

2009-05-03 @ 20:49:28
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0