Onsdag kväll

Efter middagen åkte jag med Jovana och hennes mamma till Jägersro centrum och sen till mobilia. Fick köpt en ny flaska torrshampo och jag åt även årets första mjukglass. :P
När jag sen kom hem väntade ett paket från Ellos på min säng! Med mina efterlängtande gladiatorskor i! Beställde dem från Ellos för ca 4 månader sedan och jag har väntat, väntat och väntat!

Nu ska jag fortsätta plugga! Känns som det är det ända jag gör nu om kvällarna :(
Har redan haft två prov denna veckan så jag börjar bli ganska trött på det. Men det är bara nio skoldagar kvar nu!
Nästa vecka är vi lediga på torsdagen och fredagen på grund av 3ornas student och sen veckan efter är det skolavslutning på torsdagen :D:D:D:D
Så det är bara till att kämpa!



 Detta fotot togs på en av våra första frisör lektioner i början av terminen. Nu är det snart ett år sedan och tiden har gått så himla fort men samtidigt känns det som om jag känt er i hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0