Onsdag kväll

Efter middagen i dag kom mormor upp och hade köpt tutti frutti glassar till mig! :D
Mina favorit glassar efter solero.
Nu är allt in för i morgon färdig planerat. Hatar när man inte har sakerna klara och planerad! Så höll på att få lite smått panik innan när vi velade och hade oss vilket tåg vi skulle ta och bla blabla. Det var till och med så nära att jag sa, ''Om vi inte bestämmer oss nu så kommer jag inte följa med'' HAHAHA, fast det var ju i stundens hetta OCH SÅ KLART HADE JAG FÖLJT MED ÄNDÅ! Det ska bli super duper kul :D
Så nu ska jag platta mitt hår så jag slipper det i morgon när jag vaknar och sen ska jag också plocka i hop pengar, busskort och hitta en lämplig väska som inte är för stor och inte för liten. :D

Ha en bra dag i morgon för det ska jag i alla fall ha.
Och på fredag kan ni vänta er många bilder från vår lilla resa :D
GOD NATT!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0