Onsdag

I går vid halv fyra tog jag bussen hem till Dean och sov sedan där.
Hade världens stressigaste morgon och jag HATAR DET! I morse fick jag gå upp samma tid som Dean för att sedan vid lite över sju släppa in vaktmästaren som skulle laga röret till vasken inne på toaletten. Men det slutade med att vaktmästaren kom lite över halv åtta när jag egentligen skulle gå klockan kvart i åtta. Men sån tur var fixade han röret snabbt och sen fick jag springa som en galning till bussen. Jag har väldigt dålig kondition och kom flåsande som en gris upp på bussen. När jag sen hoppar av på Gustav Adolfs torg och hade hunnit hämta andan så ser jag 6an komma och fick göra mig beredd igen för att springa!

Det blev en jobbig morgon men en härlig dag i skolan. Vi har haft temadag hela dagen och temat var hälsa. Så på morgonen hade vi två föreläsningar. En om kost och sedan en om alkohol. Föreläsningarna var bra men det var mycket man redan visste. Efter föreläsningarna hade vi yoga och sen lunch. Efter lunchen tittade vi på en film som handlade om drogmissbruk. Filmen var verklighetsbaserad och fick verkligen en att förstå.

Nu är jag hemma och ska strax börja plugga till provet som vi har i morgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0