Onsdag

Sova hos Dean i natt så vaknade hemma hos honom i morse. Var riktigt utvilad och pigg!
Har haft frisör hela dagen i skolan och gjort läggningar. Läggningar är nog det tråkigaste och det värsta jag vet och sen att behöva göra det en hel skoldag gör det ännu värre!
Efter skolan gick jag hem till Dean för att hämta alla mina saker. Har sovit hos honom sedan i måndags så jag hade ganska mycket saker med mig. Sen kom mamma och hämtade mig och vi körde och hyrde den nya Wallander filmen.
Så i kväll blir det film mys med mamma och sova tidigt för i morgon SKA JAG TILL LISEBERG MED TJEJERNA :D:D:D
Jag älskar karuseller och jag blir som ett litet barn när jag är på tivoli haha. Jag är hur lycklig som helst och hinner inte sätta mig i en karusell fråns jag tjatar om nästa karusell jag vill åka!
Imorgon ska vi vara på centralen redan lite innan klockan åtta för att ta tåget 08.08. Så det blir ingen sovmorgon för oss i morgon med det gör verkligen inte någonting för det kommer bli en riktigt rolig dag :D



GRATTIS TILL AMANDA SOM FYLLER ÅR I DAG :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0