Onsdag

Började med att ha nationella i mattei morse på Ibis Hotell. Förra gången gick det bra att vara så många på en gång men denna gången var det skit jobbigt! Ingen lärare som var där brydde sig om människorna så höll på att störa och skrika, vad är det för stil liksom när man sitter och gör ett riktigt viktigt prov? Men sån tur va lugnande all ner sig till slut!
Det kändes som om att matten gick riktigt bra speciellt den sista delen.
Efter att vi gjort klart provet hade vi 2 timmars rast. Då gick jag, Martina och Amanda till Mobilia och åt på Mcdonalds och tittade lite på kläder.
Sedan på eftermiddagen hade vi frisör med Gunilla och klippte på våra dockor. Har bara 2 herrklippningar kvar nu sedan ska jag börja på läggningar :D

 
 

Inte så bra kvalité på bilderna, vet inte vad som har hänt med min mobilkamera :(

Nu är jag i alla fall hemma och är jätte trött. Men måste städa mitt rum, baka snickerskakor och göra Daimtårtor.
För i morgon är det min födelsedag och jag ska ha kalas hihihi x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0