Måndag kväll

Bilder på sakerna jag köpte i dag kommer i morgon.
Men jag kan i alla fall berätta att jag fick en jätte fin väska och t-shirt.

Det blev att Jovana följde med mamma och mig till Entré och sedan med hem. När vi kom hem klippte jag hennes toppar och sen låg vi i min säng lyssnade på musik och snackade skit, riktigt mysigt! Väl behövligt efter en skoldag som denna.
Det är helt sjukt hur vissa låtar kan påminna en om vissa tillfällen eller tidpunkter i ens liv!

Denna låten är verkligen min och Jovanas låt. När vi låg på stranden i Klagshamn förra vår/sommaren några veckor innan skolavslutningen och vi tjatade i sönder den. Men jag blir fortfarande så glad när jag hör den!

http://www.youtube.com/watch?v=W8nVZpVIRCQ

Nu ska jag se de sista minuterna av spårlöst sen ska jag sova
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0