Måndag

Igår kväll tog jag bussen hem till Dean. Jag köpte godis med mig så tittade vi på film. Jag fick välja film så det blev Taken. Fastän att jag sätt den innan var den lika bra denna gången som första. Det är riktigt hämskt att det filmen handlar om faktist även händer i verkligheten.
Efter att vi hade tittat på film förhörde Dean mig på frågorna till mitt prov och sen somnade jag :P

I dag vaknade jag och var jätte trött ville inte alls resa mig från den varma sängen för att gå till skolan.
Men efter 10 min reste jag mig från sängen tog på mig kläder sminkade mig och gick till skolan. Nu har jag provet avklarat och jag hoppas verkligen att det gick bra!
Nu ska jag sätta mig och skriva om Östersjöns ekosystem, intressant eller hur? =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0