Lördag

Gick upp halv sju i dag och tog bussen till jobbet. Var riktigt roligt på jobbet i dag eftersom Ellen inte fick någon kassatid och istället jobbade med mig :D
När jag och Ellen kom till Kaffe och bak gången i dag så började jag som vanligt med kaffe hyllan och hon med te hyllan. Så helt plötsligt när vi står båda två helt tysta och trötta säger Ellen detta,

''Asså varje gång jag ska dra ut de här te förpackningarna när dem står så långt in så tänker jag att det känns som att förlösa en kalv eller något liknande''

Mitt svar på det blev bara ett högljutt skratt och du är inte klok. Vem tänker på sånnt?

När vi sen äntligen slutat jobba bytade jag om och tog bussen hem. Sedan dess har jag bara legat ute på balkongen och solat, ätit vindruvor och bullar. Ska alldeles strax gå ut igen gick egentligen bara in för att ladda in nya låtar på min mobil men så fastnade jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0