lördag och söndag!

I lördags steg jag upp tidigt för att åka till körskolan. Handledarkursen var överdrivet lång och jag blev jätte rastlös. Men samtidigt lärde jag mig faktiskt ganska mycket.
Efter kursen åkte vi och köpte Burger king och sen hem. Lite senare på eftermiddagen åkte jag med Jovana till stan och köpte morsdags present!
På kvällen blev det efter många om och men att jag åkte till en fest med Jovana och Rebecca. Festen var inte så jätte rolig så vi åkte hem redan vid lite över tolv. Väl hemma somnade jag som en stock!

I dag vaknade jag tidigt av att solen lyste och jag blev SÅÅÅÅÅ GLAD :D
Ringde och väckte Dean, cyklade hem till honom och sen cyklade vi till Sibbarp. Var där några timmar och solade och hade det mysigt. Sen cyklade vi hem till Dean igen, på vägen köpte vi mat på Malmborgs. Så när vi kom hem lagade vi mat, fläskkaré, sallad och vitlökssås, super gott!
Nu är jag hemma och är helt slut i hela kroppen. Kommer antagligen ha träningsvärk i morgon efter allt cyklande :P



Du är det bästa som finns och jag ÄLSKAR DIG mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0