Lördag kväll

Kvällen började med att Jovana kom hit vid sju tiden och vi lagade mat, fläskfilé, klyftpotatis och sallad. När vi sedan hade ätit klart satt vi och pratade och under den tiden insåg jag verkligen att jag aldrig kunde hittat en bättre vän än Jovana! Efter det beslöt Jovana sig för att skita i festen och istället stanna hemma och kolla på film med mig. Men innan filmen tog vi en lång promenad till Sibbarp för att smälta maten. När vi sen kom hem igen åt vi glass och tittade på Se upp för dårarna som visades på 4an. Nu har hon precis gått och jag har haft en sjukt mysig kväll!
Är fortfarande ensam hemma tycker inte alls om det, mörkret utanför fönstrena skrämmer mig så himla mycket fastän jag har tänt i hela lägenheten! Vet inte hur det ska gå för mig när jag flyttar hemifrån hahaha :P

I morgon hoppas jag på att få träffa Dean en stund, saknar honom riktigt mycket!
Sen måste jag också hinna med att plugga för vi har stort kemiprov på måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0