Helgen!

Har varit dålig på att uppdatera men nu ska jag berätta om helgen :D
I fredags hade jag och Dean myskväll. Vi åt jätte gott och tittade på bröllopsduellen. Sen somnade jag redan vid tio.
På morgonen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till Nettan där Nathalie väntade på mig för att bli klippt och få färgat sitt underhår. Efter att jag var klar med henne körde pappa mig hem igen och på vägen hem åt vi på Burger king.
När jag sedan var hemma igen kom Jovana och vi åkte inlains. Vi åkte ända till Ön och tillbaka och konstigt nog har jag inte alls någon träningsvärk i dag :P
Sen var vi bara hemma hos mig, lyssnade på musik och hade kul. Vid halv elva bestämde vi oss för att gå ut och gå en runda och vi träffade Andreas. Det blev en lång promenad ca 2 timmar, men det var trevligt.
När vi sen kom hem igen somnade vi båda i min säng tills klockan var två sen gick Jovana hem och jag gick ut för att möta Dean som varit på fest i Bunkeflo.

I dag var jag med Dean under förmiddagen och sen har jag bara tittat på tv och tagit det lugnt Ska alldeles strax äta middag. Efter det måste jag plugga, har prov i naturkunskap i morgon och sen hår och kemi prov på torsdag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0