Fredag kväll

Dagen idag började bra hade en riktigt härlig morgon. Åkte till skolan fixade Sofies hår, tvättade och klippte. Efter det  tvättade och satte hon i en inpackning i mitt hår och sedan klippte hon även mig. Så nu har jag snelugg..hihi! :P Det är inte så stor skillnad för jag klippte inte så mycket. Vill först känna efter lite och sedan kanske jag klipper den tjockare. Efter lunchen sen så kom Ellen för att bli fin i håret till studenten. Så jag gjorde först blonda slingor i hennes hår och sen klippte hennes toppar. Hon blev jätte nöjd och det blev verkligen jätte fint :D

Resten av dagen har jag ingen lust att berätta om!
Kom alldeles precis hem var ute och cykla en runda och nu sitter jag och myser med min lille Chino som är på besök.



Vill att det ska bli sommar NU NU NU! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0