Fredag

Jag har riktigt mycket ångest för att jag just nu sitter med ett no arbete framför mig som ska vara inlämnat 23.59 i kväll! Typiskt mig att alltid börja in i det sista, blir så arg på mig själv!

Skolan i dag har varit mycket bra! Känns verkligen att skolavslutningen börjar närma sig. Vi fick lämna in våra dockor, permanentspolar och sedan ägnade vi dagen åt att tvätta och föna alla skolans dockor.

I kväll blir det antagligen bio med några tjejer från klassen eller så blir jag tvungen att stanna hemma och plugga =/
Men hoppas på att jag bli klar så snabbt som möjligt!
I morgon ska jag upp redan vid åtta för att vara på körskolan klockan nio och gå handledarkursen för att få börja övningsköra.

Nu ska jag kämpa med no arbetet och sen ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: victoria

Japp, flyttar nästa söndag =/

2009-05-29 @ 17:30:10
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0