dans

Nu var dansen över för denna gången och förmodligen föralltid. Ska nog inte fortsätta nästa termin men kanske hinner ändra mig över sommaren.
Uppvisningen gick jätte bra och det var kul. Mamma tog några bilder, men eftersom vi dansar så blir inte bilderna inte särskilt bra.

Nu ska jag berätta lite om helgen!
I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt och hade en hemsk tandvärk. När jag sen vaknade på lördags morgonen hade jag jätte ont och åkte till tandläkaren. Det visade sig att det inte hade något med någon tand att göra utan jag hade fått inflammation i tandköttet. Så tandläkaren fixade lite och nu är det mycket bättre, har fortfarande ont  när jag rör vid tandköttet men det värker inte.
Sen resten av lördagen hade jag och Dean filmmaraton hemma hos mig och låg i soffan hela dagen/kvällen. Vi tittade på, Bodyguard, Världarnas krig, Helens små underverk och sedan en film till som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi lite över elva somnade vi båda som stockar ute i soffan haha.

Nu ska jag plugga lite, har naturkunskaps prov i morgon. Lärde mig ganska mycket på förra lektionen så känns redan som att jag kan det mesta och det är skönt!


En bild lyckades bli bra i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0