Bättre sent än aldrig

Här kommer bilder på några av sakerna jag fick på min födelsedag!


Presentkort på, Mobilia, Gina tricot och Fusion till att bygga naglar.

En effilersax

Jätte fina rosor och nu har dem slagit ut ännu mer och är ännu finare!


Pappa hade gjort en jätte rolig sak med deon som står i mitten. Han hade tömt en burk sparris och rengjort den. Sen hade han lagt i deon och sedan massor med pengar och packat in den som en smällkaramell HAHA. Blev väldigt fundersam när jag öppnar paketet och såg en sparris burk :P
Detta var inte allt jag fick utan jag fick även en spegel till mitt rum, badlakan till mitt badrum och sen pengar.

Kommentarer
Postat av: victoria

Va fina saker du fick =)

2009-05-18 @ 22:32:31
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0