Torsdag

I dag är jag ledig och GRATTIS till alla på John Bauer som tar studenten i dag! :D

Vaknade och var helt täppt i näsan! Jag hatar att vara förkyld jag känner mig helt ofräsch när man hela tiden snörvlar och snyter sig. :(

Men i alla fall nu ska jag berätta om går dagen På morgonen hade vi english breakfast med vår engelsk lärare Anna.



Alla våra goda scones, mackor och kakor. Det var verkligen jättegott men fy vad jag mådde illa efteråt haha!
På eftermiddagen hade vi frisör och städade i förrådet, rensade klämmor, satte alla dockor i nummer ordning osv.
Sen fick vi sluta redan klockan två. Då åkte jag, Amanda och Linn in till stan för att se om vi hittade något att ha på oss till avslutningen. Men konstigt nog hittade ingen av oss någonting.
När jag sen kom hem tillbringade jag nästan hela kvällen i sängen eftersom jag inte mådde så bra!

Nu ska jag gå och äta frukost och vänta på att mamma ska komma hem. För när hon kommer hem ska vi köra till Burlöv center. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0