Torsdag

Var framme i Veberöd vid klockan tre i dag. När jag kom hit låg jag och Nettan en bra stund och bara pratade sen började vi fixa med hennes hår. Jag gjorde folie slingor och toppade hennes hår. Det blev lite panik eftersom hon har väldigt tjockt och långt hår så det tog väldigt lång tid för mig och vissa slingor blev väldigt ljusa. Men det blev ett snyggt resultat i alla fall! :D

Efter att vi var klara åkte jag med pappa hem till Sövde. Har inte varit där sedan i februari så det var ett tag sedan. Köket hade blivit jätte fint och även badrummet, jag lägger upp bilder sen.
 Vi var inte där så länge utan pappa skulle bara sätt igång strömmen efter att dem hållit på med ledningarna i två dagar.

Nu sitter jag i soffan och tittar på CSI. Alex flickvän Fanny är också här, trevligt att träffa henne. Så snart ska vi spela spel och umgås. :D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för slingorna! Jag är jätte nöjd!!!! Kramizz

2009-06-26 @ 22:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0