Söndag

Kvällen hemma hos Caitlin igår var verkligen lyckad och jag hade jätte roligt!
Åt god mat, dansade och hade kul! :D
Något som också var roligt var att jag träffade My, evigheter sedan vi träffades!
Något som var mindre bra var att jag redan när jag kom dit var jätte fökyld och sen under kvällen sjöng vi och skrek hur mycket som helst så när jag kom hem till Dean kunde jag knappt få fram ett ända ljud så hes jag var och jag mådde jätte dåligt.

Men i dag när jag vaknade mådde jag lite bättre. Sen under dagen tittade vi på Fucking Åmål och åt Bk mat.
Haha har tjatat på Dean jätte länge om den filmen eftersom jag aldrig sätt den innan. Jag tyckte inte den var speciellt bra men det kan ju också vara för att den är väldigt gammal nu.

Veckan som jag har framför mig kommer blir riktigt härlig. Börjar sent varje dag och kommer antagligen inte ha en ända seriös lektion. Sen på torsdag är det skolavslutning!!!! :D:D
Sommarlov, sola, bada, resa med min älskling, vara med vännerna och mycket mer! :D
Tyvärr kommer jag antagligen inte få tillbringa så mycket tid i sommar med Jovana eftersom hon först ska iväg en vecka och sen när hon kommer hem är jag på Rhodos och sen när jag kommer hem åker hon till Serbien och stannar där resten av sommarlovet. :(
Men de dagarna vi båda är i Sverige ska vi träffas och ha roligt! :D

Bilderna från Caitlins fest kommer senare när hon lagt in dem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0