Sommarlov?

Fastän jag vet att man inte kan göra någonting åt det blir jag så fruktansvärt irriterad på vädret!
I morgon är det en vecka sedan skolavslutningen och solen har inte visats sig en ända hel dag?
Förra året i mitten av maj åkte vi till klagshamn och badade och solade på våra håltimmar och lunchraster. Nu är det midsommar på fredag och jag har inte badat en ända gång och här i Skåne har dem lovat regn både i morgon och på fredag, BLÖÖÖ!

Men till någonting helt annat nu. Har precis sätt klart på den nya Wallander filmen och den var faktiskt riktigt bra! Den slutade inte alls som man trodde att den skulle göra och det gillar jag.
I morgon ska jag sova ut efter att ha gått upp tidigt nu två dagar. Sen ska jag städa på mitt rum och antagligen upp till stan en snabbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0