Måndag

Hade jätte svårt för att somna i natt så efter att ha legat och vridit och vänt mig fram och tillbaka i sängen så satte jag på Sex and the city. Film och tv är som sömnmedel för mig så jag hann nog bara se 2 avsnitt innan jag äntligen somnade.
Sen så klart ringde Dean och väckte mig redan lite över nio men sån tur var kunde jag somna om lika snabbt igen.
Nu har jag precis kommit hem. Helt underbart väder ute, ÄNTLIGEN! :D
Har varit i Limhamn och köpt mygga och kollat runt lite. Hälsade även på mamma på jobbet.
Ska nog gå ut och sätta mig på balkongen och sola lite sen när mamma och Kalle kommer hem ska vi åka någonstans och äta och sen till triangeln för mamma skulle köpa några kläder.

På onsdag åker jag antagligen ner till pappa och stannar där till fredag. Hoppas på fint väder så jag kan sola och bada i sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0