Helgen & Måndag

Har inte uppdaterat på hela helgen så här kommer en snabb sammanfattning!
I fredags kväll färgade mamma mitt hår så nu har jag nästan fått tillbaka min naturliga hårfärg och jag slipper att få utväxt!Sen tog jag mig ut i ösregnet hem till Dean. Vi tog det bara lugnt och tittade på en shopaholicers bekännelse. Tyckte inte filmen var så jätte bra men ändå helt okej. Sen på lördagen jobbade jag på förmiddagen och sen på kväll var jag och åt på restaurang med familjen för att fira mormor och morfars bröllopsdag.
Igår var det ju hyfsat fint väder så jag, Dean och Henke var på ribban och spelade minigolf, tyvärr så förlorade jag! :(
På kvällen cyklade jag och Dean hem till hans bror och grillade och sedan när vi kom hem igen mös vi och tittade på film, men som vanligt somnade jag och fick aldrig se slutet!

I dag vaknade jag redan klockan nio. Ringde och väckte stackars Jovana som inte hade somnat fråns klockan 4 på morgonen, haha. Men jag fick med henne att äta glass vid Sibbarp. Sen tog vi bussen till stan och åt lunch på Jensens.

I morgon ska jag jobba så ska alldeles strax gå och lägga mig och försöka somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0