Lördag

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt mådde inte alls bra, snuvig och huvudvärk.

Var uppe redan klockan 6 i dag för att jobba. Sen när jag kom hem mös jag med Dean och sen gjorde vi krumelurer. För er som inte vet vad krumelurer är för någonting så är det nästan som pannkakor fast små och mycket tjockare, mumsigt!
Sen efter det tog vi det bara lugnt och vilade upp mig för att må lite bättre.
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Ska hem till Caitlin på tjejmiddag och sen ska hon han fest. Ska fira hennes 18 års dag. Lite sent eftersom hon fyllde år i Mars men tiden har tydligen inte räckt till så det fick bli nu istället! :D
Hoppas på en jätte rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0