Igår

Igår efter skolaslutningen satt jag hemma och väntade på mamma ett tag sen när hon kom hem åkte vi till Entré och åt och tittade lite i affärer. Fick ett linne av mamma sen köpte jag själv en klänning som var på REA och kostade bara 99 kr.
Efter vi varit på Entré körde mamma mig hem till Dean. När jag kom satt Dean och Dennis och tittade på Terminator 1. Gillar egentligen inte sånna filmer när dem hela tiden skjuter och dödar men den var hyfsat bra. efter att vi hade sätt ettan gick vi ner och köpte godis och fortsatte sedan med att titta på tvåan.


Kommentarer
Postat av: victoria

Va roligt att du ska få åka till singapore =) Vilken söt klänning du köpte =O Vart hittade du den ? Puss

2009-06-13 @ 13:53:35
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0