Helgen Måndag Tisdag

Har haft fullt upp och har inte hunnit att skriva. Har nästan inte suttit vid datorn överhuvudtaget på hela helgen.
Helgen bestod av jobb, Kalles 50 års fest och två mysiga dagar hemma hos pappa med Jovana. Kom hem igår från pappa. Åkte då direkt till Entré och sen Mobilia för att leta efter en klänning på H&M. Sen på kvällen åkte jag hem till Dean och sov sedan där.
Bilder från helgen lägger jag upp senare för jag har inte fått alla bilder av Jovana än och bilderna från Kalles 50 års fest är fortfarande kvar i kameran.

Har tjatat om länge nu att jag ska rensa bland mina kläder men det har aldrig blivit gjort eftersom andra saker hela tiden kommit ivägen. Men i dag är en perfekt dag för att jag jag ändå inte har något annat bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0