Fredag

Vaknade runt klockan tio i morse. Låg sen och mös lite med Pipen, Alex katt, han var jätte gosig. Men efter ett tag tröttnade hon och då gick jag upp och åt frukost och satt och pratade med pappa. Sedan vid ett körde pappa mig till bussen och jagv ar hemma i bunkeflostrand igen klockan halv tre. Nästan direkt när jag kom hem kom JOVANA,
Riktigt brun och fin! :D:D
Efter att ha suttit och prata en lång stund hoppade jag in i duchen och hon gick hem och bytade om. Sedan så tog vi oss in till stan och åt på Pizza Hut.
I morgon är det jobb som gäller! Ska upp lite över sex och jobbar till tolv som vanligt.

Här är bilder på pappas kök som jag skrev om igår.

Före                                                               Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0