Åk inte!

Sitter just nu hemma hos Dean helt ensam. :(
Han lämnade mig för att åka till Ikea med sin bror och pappa. Under tiden han är på Ikea ska jag gå till Hemköp och köpa kött gräddfil och gräslök till i morgon.

Är faktiskt lite deppig, för i morgon åker min andra halv till Tunisien och lämnar mig!
Men sån tur är kommer hon hem igen nästa fredag och då ska vi träffas varje dag tills jag sedan åker den 5 juli. För när jag har åkt träffas vi inte igen  fråns i september. :O Eftersom när jag kommer hem igen den 13 juli har hon lämnat Sverige för att stanna i Serbien i tre veckor. Och när hon sen kommer hem innan skolan börjar hinner vi precis träffas några dagar sen den 25 augusti åker jag två veckor till Singapore! Typiskt att allting ska krocka så olägligt.
Jag kommer sakna att inte kunna ringa henne när jag vill och bara säga men du kan du inte komma hit ett tag? Eller bara prata i telefon i flera timmar. :D
Men förhoppningsvis går tiden snabbt eftersom vi båda antagligen kommer ha sjukt kul när vi ska resa!



Nej nu måste jag gå ner och handla! Sen när Dean kommer hem ska vi äta kycklingvingar och titta på film, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0