Torsdag

I dag är jag ledig :D
Men ska strax till salongen och få hjälp med en uppgift som ska vara inlämnad efter jullovet. Lika bra att göra det nu så är det avklarat.
Sen ska jag äta lunch med mamma och pappa.
Och i kväll ska mormor, morfar, mamma, Kalle, jag och Dean äta på resturang och sedan gå och se After Dark på konserthuset. :)
Har sovit jätte dåligt i natt. Först tog det en evighet innan jag väl kunde somna sedan låg jag och vaknade nästan en gång i timmen hela natten. Men sen på morgonen när Dean hade gott så somnade jag som en stock och vaknade inte förrens väckarklockan ringde.

Nu måste jag skynda mig ska gå till bussen vilken minut som helst!
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0