Tisdag

I dag hade vi en kort dag i skolan. Började  halv nio med kultur och stil historia och fick sluta redan halv elva. Lyssnade på två redovisningar och fick sedan reda på mitt betyg i kursen och det blev ett MVG :D Vilket jag är väldigt nöjd med!
När vi slutade kom Amandas pappa och hämtade oss så vi slapp ta bussen och kom hem mycker snabbare, skönt!
Sedan resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Har pluggat lite, sovit lite, ätit och städat, roligt va?

Nu sitter jag och väntar på att Dean ska komma hem så att jag kan åka hem till honom och mysa.
Men har egentligen ingen större lust att ge mig ut i det här vädret. =/
Det är jätte mysigt att det börja bli kallt men varför kan det inte då snöa?


När vi var i Åre 08, visst ser det härligt ut? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0