Söndag, fjärde advent

Hej! :D
Gud så mycket snö vi har fått nu och det är SÅÅÅÅ mysigt. Lika mysigt är det inte för dem som kör på vägarna men man får köra försiktigt.
Sitter och väntar på Jovana nu. Hon ska komma hit så ska vi väl titta på någon film eller så blir det bara massa prat. Var ett tag sedan vi sågs nu, nästan fyra veckor :O. Men vi pratar varje dag i telefon så det känns som om vi har träffats. :P

Något som är väldigt drygt är att jag fortfarande går i skolan. :(
Dem flesta slutade under förra veckan men vi slutar inte fråns på tisdag. Så i morgon är det matteprov som gäller och jag har sååååån ångest för det känns inte alls okej. När man läste matte A i ettan så kunde man ändå gissa sig till sakerna och få några poäng för att man försökt och att man visade uträkningar. Men nu i matte B lär man sig saker man aldrig stött på förut. Så om man inte kan det så kan man inte det helt enkel.
Men jag får hoppas på det bästa! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack! fick skit fina :D fast öppna bara några stycken idag x) fick det som jag skrev i bloggen då (tv & kamera!!!) ocg typ frisörschampo, hantlar och harry potter film! hihi.

hahah jaa den e skit kul :D riktigt glad iiih!

2009-12-23 @ 20:20:37
URL: http://aamandaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0