Söndag, andra advent

Hej igen! :D
 
Nu har jag fått ett ryck och tänker berätta om min helg även fast den inte varit så jätte speciell.
I fredags efter skolan åkte jag med Martina hem för att sedan sova över där. Först när vi kom hem till henne fikade vi lite och satte oss sedan framför brasan och drack glögg, pratade och hade det mysigt. Efter det gjorde vi julgodis, åt god mat och tittade på Idol.
Igår vaknade vi ganska tidigt och fixade oss så körde hennes mamma mig hem till Dean. Blev bara en snabb runda upp till Dean för att lämna min väska och sedan bar det iväg igen för att fira Deans brors son, Nicolais 1 års dag.
På eftermiddagen var jag hemma med mamma och gjorde julgodis igen och åt Kina mat. Sen senare på kvällen åkte jag hem till Dean.
Har gått och blivit något så fuktansvärt förkyld IGEN! Så idag har jag inte gjort så jätte mycket mer än att sovit och tagit det lungt. Fast lite pluggande har det också blivit.

Nu ska jag dricka glögg och äta knäck :D

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha ja helt sjukt :( hihi<3

2009-12-07 @ 22:46:51
URL: http://aamandaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0