Jordbävning

Vaknade i morse skit irriterad för att det lät som någon höll på att öpnna och stänga min sovrumsdörr flera gånger och inte försiktigt utan typ smällde igen den. Men så kom jag på att det kanske kunde vara fönstret  som stod öppet så det var tvärdrag. Så jag väckte Dean,

Patricia, skit arg : Hallå!!! stängde du inte fönstret igår
Dean : JO!
Patricia: Men vad var det som lät då ? :O
Dean: Ingenting! kan du ta min mobil ?
Patricia: Nej är du dum eller det var ju precis någon vid dörren
Dean: Men den ligger bredvid dig!

Men sen somnade vi om igen och vaknade som vanligt. Sen en halvtimme efter att Dean gått så skickar han ett sms och skriver att det varit jordbävning, jag trodde först inte på honom eftersom han alltid lurar mig med massa skit, men sen när jag kom till skolan förstod jag att det var sant. Alla pratade om hur deras hus skakade, att de hade vaknat och blivit livrädda. Alltså var det ingen som smällde med min dörr utan det var en jordbävning, sjukt läskigt när man tänker på det så här efteråt!

Nu sitter jag här hemma, har bara varit i skolan och gjort matte prov idag och nu är jag ledig tills på torsdag för att
båda våra lektioner i morgon är intällda så att vi istället kan sitta hemma i lung och ro och arbeta med våra projektarbeten. :D

Kommentarer
Postat av: lexiiiiii

aww gumman :( kommer att sakna dig jättte mycket med <333 men på måndag då jävlar :D

2008-12-16 @ 17:45:21
URL: http://alexandranaranjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0