SJUK

Då sitter man här ont i halsen, förkyld och hostar. Ska igentligen inte klaga eftersom att jag har klarat mig undan alla sjukdomar hela hösten, men varför ska det komma just nu? Har ju lov och vill hitta på massa roliga saker inte ligga hemma i sängen!
I går blev det inte av att jag åkte upp till stan eftersom jag mådde dåligt men isället körde jag, mamma, Kalle och Sebbe till mobilia. Jag fick handlat en väst, två sjalar, ett par stövlar och massor med underkläder :)
Sedan på kvällen tog jag och Dean det bara lungt, vi hyrde film, Barnhemmet. Ritkigt läskig film för att inte vara en skräckfilm. I dag har jag nästan sovit hela dagen vaknade vid tolv gick ut med hunden och sen somnade jag igen och vaknade vid halv fyra. Jag verkligen hatar att vara sjuk man bara sover bort dagarna och får inget gjort!




Andreous Lindberg <3 Patricia Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0