Ledig :D

I går kom lille Chino, som vi ska passa hela jullovet.
Han väckte mig i morse klockan nio och ville ut, så ingen sovmorgon för mig inte :(
Under morgonen har jag suttit och läst 6 kapitel i Across the barricades, boken vi läser på engelskan och myst med Chino. Men nu snart ska jag sätta mig och skriva en kort sammanfattning av varje kapitel och beskriva alla karaktärerna, inte det roligaste kanske, men jag är i alla fall ledig i dag och jag sitter mer än gärna här hemma och gör skolarbete i ca 2 timmar än att gå till skolan och vara där i 7 timmar. :)


Senare idag ska Jovana följa med mig till stallet och vi ska även ha Chino med oss. På fredag åker Jovana till Serbien och kommer inte hem fråns skolan börjar igen och jag kommer sakna henne super mycket :(




 

You are my best friend and I love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0