Juldagen

Julafton i går, hade en trevlig kväll med familjen. Blev mycket julmat och många juklappar.
Tomte i år blev mormor som ansträngde sig väldigt mycket, tomtedräckt, käpp, skägg, kudde som mage och såklart en säck med julklappar :D
Ingen i vår familj är längre i den åldern så de tror på tomten men det är ändå en rolig sak, man får lixom den där julkänslan av att ha en tomte som delar ut julklapparna.

Som sagt hade jag en trevlig kväll i går och har även haft i dag. Kom jag precis hem varit på bio med mamma och Kalle. Vi såg The day the earth stood still, riktigt bra film faktist. Innan filmen var vi och åt middag på Jensens Bøffhus, Kycklinggillspet, pommesfrites och jensens favoritsås..hihi, älskar det.
Så även idag har jag haft en helkväll med familjen, mysigt, mysigt :D

I morgon ska jag till stan tidigt eftersom det är MELLANDAGS REA, det gillar vi :D<3

Nu ska jag gå ut och gå med lille Chino sen ska jag städa mitt rum IGEN! Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt så snabbt? Jag städade i går och i dag ser det nästan likadant ut förutom att det inte är dammigt..Men nu kissar snart Chino på sig.

Hej svej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0