Helgen!

Min fredag började med skola och prov och avslutades med Tivoli i Danmark med mamma
riktigt mysigt, vi åt god mat drack glögg och åkte massor med karuseller sen gick vi även och hälsade på alexandra :D

Somnade direkt när vi kom hem från Danmark sen igår lördag vaknade jag tidigt, upp och duscha och fixade mig sen åkte jag hem till Dean som var dödare än dödast och låg och sov halva dagen så medans han sov gick jag  till stan och tittade. Sen på kvällen kollade vi på Narnia och sov.. :)

Vaknade tidigt idag söndag också och åkte jag hem från Dean och nu ska jag snart göra mig i ordning och gå hem till Jovana, träna på dansen och sen kommer Amanda så ska vi åka till stan. :)





Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0