:)

Sitter och har datorkunskap och Alexandra har precis hjälpt mig att fixa min blogg hihi :D<3
Nu sitter jag och letar fakta om frisörernas historia och det ska bli ett arbete på 10 sidor som ska vara klart efter jullovet! :O
Så nu vet ni vad jag kommer sysselsätta mig med unde lovet :(

Helgen har varit mycket händelserik och rolig !

♦       Fredag, L
ussevaka, fest hemma hos Rebbe mycket trevligt.

♦       Lördag,
Upp klockan 6 jobbade till 12 och sen på kvällen var det kalas med Andreous hans brorsdotter fyllde år.

♦      Söndag,
Vaknade tidigt hemma hos Andreous, åkte hem och sov vidare vaknade vid halv 12, fixade inför dansuppvisningen. Sen kom Jovana så tog vi bussen till Limhamn och kl 15.00 började uppvisningen och det gick super :D På kvällen klädde jag och mamma granen och lyssnade på julmusik<3



♥ Andreous Lindberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0