4:e andvent

Dagen igår började med att jag vaknade tillsammans med Dean, morgonen var ganska seg och vi båda var trötta. Men sedan vid tolv tog vi bussen upp till stan. Dean köpte julklapp till sin bror och en lampa till sig själv, riktigt snygg faktist, och jag fick äntligen köpt en klänning till nyår! :D
Kvällen igår började hemma hos Rebbe i hennes nya lägenhet, sedan vid halv tio började vi ta oss mot buddha och hipp.
Mycket trevlig kväll förutom att jag fick gå hem rätt tidigt på grund ut av att jag knappt kunde stå på mitt vänstra ben. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mitt knä, men det gör i alla fall SATANS ONT!

Ikväll är det Deep med tjejerna från klassen som gäller, men får väl se hur det blir eftersom jag har ont men förhoppningsvis blir det bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0